Dunion winnaar van de Dutch Interactive Awards 2019!

Tijdens een wervelende tiende editie van de Dutch Interactive Awards zijn gisteren de beste Nederlandse interactieve cases bekroond.

Wij als Dunion Online Marketing kunnen met grote trots mededelen dat wij de winnaar zijn van deze prachtige prijs in de categorie E-commerce!

winnaar-dia-2019

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve online werk van Nederlandse bureaus. De awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.

Dit jaar had de jury haar handen vol aan het beoordelen van meer dan driehonderd inzendingen door 113 bureaus. Het opstellen van de nominaties was een proces van fijn slijpen van meningen, discussies over vorm, middel, resultaat en heuse blijdschap over de werkelijk beeldschone parels die we mochten ontvangen. Tachtig genomineerde cases verdeeld in veertien categorieën hebben geresulteerd in veertien van Gold en Silver awards. (Lees hier het gehele artikel)

Winnaar goud: Bol.com case: Podobrace.nl, een omzetstijging van 500 procent – Dunion Online Marketing

“Deze case excelleert in harde resultaten. Podobrace, een sympathiek bedrijf dat enorme resultaten heeft geboekt met de bewerkte middelen die zij tot hun beschikking hadden. E-commerce werd niet alleen op hun eigen website geoptimaliseerd, maar met name in het bredere ecosysteem. Gevolg was een omzetstijging van bijna 500 procent in een hoog concurrerende markt.”

Winnaar zilver: Bol.com: de grootste shopping app van Nederland – Resoluut  

“Het herontwerp van de app van Bol.com heeft ontegenzeggelijk zijn vruchten afgeworpen. User interfaces werden aangepast, visualisaties waar nodig gebruikt en personalisatie technieken werden toegevoegd. Een forse omzetstijging, zonder duidelijke kannibalisatie op de overige kanalen was het gevolg en bevestigt de rol van Bol.com als een van de voorlopers op e-commerce vlak in Nederland. Een verdere vorm van personalisatie is de logische vervolgstap.”

Genomineerden categorie E-commerce: