Vanaf 2019 hebben wij van Dunion de SEA van Jako teamkleding opgepakt en hebben hieruit hele mooie resultaten verkregen.

SEA

Sinds wij het Google Ads account van Jako teamkleding hebben opgepakt, zijn de resultaten flink verbeterd. Dit komt o.a. door het steeds blijven optimaliseren van advertenties. Wij proberen te adverteren voor alle producten die Jako teamkleding aanbiedt en houden de product feed up to date. Verder blijven wij de ROAS in de gaten houden. Door steeds aanpassingen te maken hebben wij de uitstekende resultaten verkregen voor Jako teamkleding.

De campagnes van Jako Teamkleding zijn vooral zoek- en shopping campagnes die zich richten op zowel België als Nederland. Door deze campagnes te blijven optimaliseren en ze aan te passen naar de wensen van bezoekers, zijn uitstekende resultaten geboekt.

 

Jakoteamkleding.nl Case Resultaten 2019 t.o.v. 2018

Ten opzichte van 2018 zijn de resultaten in 2019 flink verbeterd, namelijk een stijging van het aantal conversies van 110,48% en een opbrengststijging van 68,01%.

  • Paginaweergaven +76,52%
  • Unieke paginaweergaves+79,53%
  • Opbrengst (Google Analytics)+68,01%
  • Conversies (Google Ads)+110,48%
  • Conversiepercentage (Google Ads)+11,83%

Jakoteamkleding.nl Case Resultaten eerste half jaar 2020 t.o.v. eerste half jaar 2019

Ten opzichte van het eerste halfjaar van 2019 zijn de resultaten in 2020 enorm verbeterd, zo zijn de conversies met 203% gestegen en is de opbrengst met 120% gestegen.

  • Paginaweergaven +120,04%
  • Unieke paginaweergaves+107,85%
  • Opbrengst (Google Analytics)+120,51%
  • Conversies (Google Ads)+203,10%
  • Conversiepercentage (Google Ads)+19,28%

Stijging in belangrijke zoektermen

We proberen te focussen op zoektermen in combinatie met Jako, maar tegelijkertijd willen we op zoektermen zonder Jako zo hoog mogelijk scoren, hier zit meer volume op. Zo kun je zien dat we momenteel op veel meer “nieuwe” zoekwoorden met veel zoekvolume scoren.