Wij van Dunion Marketing hebben mogen bijdragen aan het aanzienlijk verbeteren van de resultaten van Notaris Bas. Door de juiste combinatie van SEA door Google Ads en CRO door het optimaliseren van de conversieratio van de website, zijn we tot hele mooie inzichten gekomen.

SEA
Met de Google Ads campagnes hebben we ons met Notaris Bas vooral gericht op bezoekers die specifiek naar Notaris Bas op zoek zijn, en bezoekers die een toegankelijke notaris zoeken. Door de resultaten van de campagnes te analyseren en hier op de juiste manier op in te spelen, komt iedereen die op zoek is naar Bas hier eenvoudig terecht.

CRO
Door de juiste samenwerking van SEA en CRO, konden we bezoekers op de website van Notaris Bas eenvoudig op het juiste pad helpen. Door het gedrag van bezoekers te analyseren, was het eenvoudig bepalen waar zij naar op zoek zijn. Met de juiste wijzigingen van de website, is het ons gelukt om bezoekers eenvoudig met Bas in contact te brengen.
Aangezien het gebruik van mobiel enorm is toegenomen en steeds belangrijker wordt voor websitebezoekers,  is het belangrijk dat de website ook op mobiel optimaal functioneert. Daarom hebben we een aantal wijzigingen aan de website doorgevoerd die hier een belangrijke rol in hebben gespeeld.
Zo hebben we van het menu een drop-down menu gemaakt,  zodat bezoekers sneller naar de verschillende diensten kunnen navigeren. Ook hebben we het menu op zowel desktop als mobiel sticky gemaakt zodat deze zichtbaar blijft, ook wanneer bezoekers zich lager op de pagina bevinden. Verder hebben we een horizontale scrolbalk toegevoegd aan de website, waardoor bezoekers hun progressie op de website kunnen zien. Vanaf het toevoegen van deze scrolbalk is de gemiddelde tijd op een pagina met 9,73% gestegen.

Notaris Bas Case Resultaten 2020 t.o.v. 2019

Wanneer we de resultaten van 2020 vergelijken met die van 2019, zien we aanzienlijke verbeteringen. Het aantal conversies is met 155% gestegen, en het conversiepercentage met 120%!

  • Conversies+154,65%
  • Conversiepercentage+120,23%
  • Klikken +15,63%
  • Interactiepercentage +36,79%
  • Kosten/conversie-42,44%
  • Bouncepercentage-7,11%